Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator
;
Promovare prin conținut! Content marketingul
promovare-prin-continut-content-marketingul

279 Views

Content marketingul

Nu are rost să te întrebăm dacă dorești să crești veniturile și profitul firmei pe care o conduci! Este motivul pentru care te-ai implicat în antreprenoriat. Este de la sine înțeles că ești mereu în căutare de cele mai bune căi de a ajunge la clienții potențiali și, deloc de neglijat, de a ajunge la cât mai mulți dintre ei. 

Însă, marea întrebare este:  CUM? Cum fac să mă promovez cât mai eficient?

Noi, la Bucowina Plus, am adunat experiență și vrem să o împărtășim cu tine. O bună parte din metodele pe care vrem să ți le transmitem, le poți pune în aplicare chiar tu. Pentru altele, putem pune la punct o colaborare. Ca să nu-ți încărcăm timpul, le prezentăm în reprize. Astăzi: crearea de conținut!

PASUL UNU: marketingul prin conținut

Dacă ai încercat câteva campanii de marketing, știi cât de greu poate fi să aduci rezultate concrete. Ciclul de transformare a unui străin în client este lung. Uneori poate dura luni de zile, alteori și câțiva ani. Funcție de profilul activității în care ești implicat.

Una din cele mai bune metode de marketing este content marketingul, adică marketingul prin conținut. 

Conținutul poate fi în mediu online sau offline și poate îmbrăca mai multe forme:

De reținut faptul că, dacă vrem rezultate maxime, conținutul trebuie să fie de calitate. Într-o formă simplificată putem spune că, dacă oferi oamenilor valoare, mai devreme sau mai târziu vor aprecia și vor ajunge să cumpere de la tine. Să oferi valoare înseamnă să dai o soluție celui care are o nevoie. Fii cel care le oferă răspunsuri la întrebări și nu le cere imediat ceva în schimb. Lasă-i pe ei să cumpere de la tine, nu le vinde tu. Este o strategie care își arată roadele pe termen mediu și lung, dar...nu te grăbești să ieși din piață, nu? ☺

 

Marketingul prin conținut are multiple avantaje:

Uneori, această strategie de marketing poate avea efecte imediate. Cel mai adesea însă, durează până apar rezultatele.  Depinde de profilul de afacere. 

Să luăm, spre exemplu, o pensiune sau un restaurant. Clienții pot reacționa în scurt timp la un material de promovare, scris sau video.

În cazul unui dealer auto însă, este probabil ca timpul de reacție la o campanie de promovare să fie consistent mai lung.

De aceea, este necesar să dăm acestei strategii o șansă de a avea success printr-o campanie consecventă, susținută în timp. Rezultatele pot face să merite efortul.

PASUL DOI: am creat CONȚINUT. Unde-l afișăm?

Dacă vorbim de conținut online, poți să adaugi pe site-ul propriu un blog. Acolo poți posta articole prin care ieși în întâmpinarea clienților tăi cu răspunsuri la ceea ce-i interesează. 

În cazul în care nu ai un site propriu sau pur și simplu nu ai timp pentru a crea conținut scris, apelezi la site-uri partenere care pot ajunge la clienții tăi potențiali.

La Bucowina Plus, realizăm asemenea materiale după ce acordăm suficient timp pentru a cunoaște produsul/serviciul partenerului nostru și după ce înțelegem cui  se adresează. 

Cum ajung clienții potențiali la materialele de pe platfomele www.bucowinaplus.ro și www.winaplus.ro ? În primul rând, primii care vor beneficia de soluțiile pe care le aduce un produs/serviciu vor fi urmăritorii paginilor noastre social media. Ceilalți, atunci când vor avea de nevoie de informație, vor include cu siguranță în căutările lor și interogări pe motoarele de căutare, cum ar fi binecunoscutul Google. Despre SEO și cum poți face să ajungi în topul rezultatelor de căutare vom prezenta într-un material separat.

Tot pe platformele menționate mai sus se poate posta conținut foto-video. Acesta te ajută să le oferi clienților o experientă de produs adecvată, ceea ce sporește gradul de conversii și implicit venituri.

Share with:

Pentru a lasa un comentariu trebuie sa fii logat.


Comentarii lasate de alti utilizatori:


Pentru a lasa o evaluare trebuie sa fii logat.